петак, 3. јануар 2014.

PESMA LOŠEG PESNIKA

PESMA LOŠEG PESNIKA


Ona pesma,
sećaš li se, Vedrana,
koju sam ti napisao o planinaskom vrhu
što u suton surovo probija sunce
a ti me tužno pitala da li ga to boli
Ta pesma, Vedrana,
nije bila moja
Danas sam na onom istom mestu na žalu
čekao celo popodne
i bili su nedaleko mladić i devojka
ali ona nije bila tužna kao ti
jer on joj nije kazao kako će taj planinski vrh
probosti sunce
Govorio joj je neke druge stvari Vedrana
i oboje su se smejali
a ja sam verovao kako su oni ukrali naš smeh
i našu priču koju smo tada zaboravili da ispričamo
Nije ono bila moja pesma, Vedrana,
shvatio sam to tek u suton
kad  sam video sunce koje je  zapravo žurilo
da zagrli more iza grebena
I oprosti mi što si plakala
bila je to samo jedna pesma lošeg pesnika
koju sam sasvim nehotice izgovorio
dok si odlazila

(Todora Škoro)



Нема коментара:

Постави коментар